Tuesday, February 16, 2010

Tinjauan Lokasi Mastautin

Laman Blog ini sedang mengadakan sesi tinjauan (survey) terhadap lokasi bermastautin bagi semua Alumni MRSM Pendang. Soalan tinjauan berada di bahagian tepi laman blog ini. Tinjauan ini dibuka sehingga 31 Disember 2013.

Tinjauan ini diadakan untuk mengenalpasti kedudukan dan lokasi terkini anda. Ini disebabkan ramai di kalangan Alumni sudah bekerja (kebanyakannya jauh dari keluarga) dan paling ramai yang masih belajar dan menuntut di institusi pengajian tinggi atau kolej swasta (sudah tentu jauh dari keluarga). Ini menyebabkan sesetengah Alumni mempunyai alamat semasa.

Dan ada di antara Alumni telah mendirikan rumahtangga (berkahwin), sekaligus mereka bermastautin di lokasi berbeza.

Di samping itu, tinjauan ini juga mahu mengenalpasti negeri mana yang menjadi pilihan Alumni untuk bermastautin selepas menamatkan pengajian di MRSM Pendang. Dalam pada itu, moderator akan mengkaji cadangan untuk melantik wakil penyelaras bagi setiap negeri atau zon (seperti Utara, Tengah, Pantai Timur, Selatan, Sabah, Sarawak dan Luar Negara) dari kalangan ahli Alumni MRSM Pendang bagi memudahkan penyelarasan jika ada sebarang aktiviti atau program yang melibatkan semua Alumni.

Walaubagaimanapun, para bekas pelajar MRSM Pendang yang sudah mendaftar keahlian mahupun yang belum mendaftar, rajin-rajinlah mengundi di slot tinjauan tersebut.

Terima kasih.

No comments: