Tuesday, February 16, 2010

Sambutan Tahun Ke-10 MRSM Pendang

Mengikut maklumat yang moderator terima baru-baru ini, pihak maktab akan mengadakan Sambutan Tahun ke-10 MRSM Pendang. Tarikh yang dipilih oleh pihak maktab ialah pada 10 Oktober 2010 (10.10.10).

Seperti yang tercatat dalam Takwim Tahun 2010 MRSM Pendang yang boleh didapati dalam laman web MRSM Pendang (sila klik di sini untuk melihat keseluruhan takwim), sambutan tersebut akan diadakan hanya dalam satu hari sahaja. Hari tersebut jatuh pada hari Ahad. Ini bermakna mungkin hari tersebut dianggap cuti bagi memberi laluan untuk menyambutnya (cuti untuk pelajar MRSM Pendang).

Setakat ini, tidak dimaklumkan secara terperinci jenis dan butir pengisian yang mahu dimuatkan dalam majlis sambutan tersebut. Apa yang boleh moderator katakan ialah pengetua berhasrat untuk menghimpunkan semua bekas pelajar (Alumni) MRSM Pendang, dari ambilan angkatan pertama sehingga yang terkini dalam satu majlis.

Walaubagaimanapun, laman blog ini boleh dianggap sebagai jalan alternatif terkini kerana dapat membantu pihak maktab untuk menghubungi bekas-bekas pelajar jika pihak maktab mahu membuat jemputan rasmi kepada semua bekas pelajar ke majlis tersebut melalui database yang disediakan. Maka, jangan berlengah lagi, isi borang maklumat peribadi di bahagian bawah laman ini.

Pihak moderator akan sentiasa mengemaskini berita tentang majlis sambutan ini dari semasa ke semasa jika mendapat sebarang maklumat dari sana untuk makluman semua bekas pelajar MRSM Pendang. Harap semua bekas pelajar menyokong laman blog ini.

Terima kasih.

No comments: