Monday, April 26, 2010

Perancangan Tergendala

Maaf kepada rakan sekalian. Merujuk pada tajuk di atas, perancangan yang dimaksudkan ialah perancangan moderator untuk melawat MRSM Pendang dan membawa serta mempersembahkan database keahlian Alumni kepada pihak pengurusan MRSM Pendang.

Nampaknya perancangan ini tergendala lagi pada bulan April ini. Perancangan ini telah dibuat sejak bulan Mac lagi. Mungkin perancangan ini akan terus dirancangan dari bulan ke bulan seterusnya. Tetapi jika dapat dibuat secepat mungkin, ianya akan memudahkan perancangan besar tahun hadapan.

Dalam pada itu, keahlian berdaftar dalam Sistem Keahlian Alumni MRSM Pendang sudah mencecah angka 400 orang. Statistik ini amat memberangsangkan dan ianya sekaligus akan memenuhkan database sebelum ianya ditunjukkan kepada pihak pengurusan MRSM Pendang.

Namun begitu, moderator masih percaya masih ada yang belum mendaftar. Moderator juga belum membuat proses penapisan maklumat keahlian kerana kekangan masa, tetapi moderator sekali lagi percaya bahawa sesiapa yang mendaftar merupakan sebenar-benarnya bekas pelajar MRSM Pendang. Sekilas pandang, kebanyakan ahli Alumni juga masih belajar di universiti, maklum lah dengan usia MRSM Pendang ini, ramai bekas pelajarnya masih menyambungkan pengajian di universiti dalam atau luar negara. Manakala, tiga angkatan (batch teratas) telah melahirkan bekas pelajar yang mempunyai kerjaya yang hebat.

Maka dengan itu, teruskan mendaftar kepada yang belum, dan kepada yang sudah, bantulah moderator dengan mengajak kepada yang belum untuk mendaftar di sini.

Terima kasih.

No comments: