Sunday, December 12, 2010

Pendaftaran Sehingga 31 Disember

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Maaf sekali lagi kerana saya jarang kemaskini dan berkongsi maklumat terkini dalam blog ini. Sememangnya tiada perkembangan terbaru tentang Alumni MRSM Pendang ini.

Saya akan teruskan dengan pendaftaran ahli Alumni MRSM Pendang sehingga 31 Disember 2010. Selepas tarikh tersebut, saya tidak menutup pendaftaran tetapi saya mahu mengemaskini data maklumat ahli-ahli yang telah berdaftar. Sehingga kini, seramai lebih 430 orang telah mendaftar, namun angka ini tidak dapat disahkan lagi sehinggalah saya mengemaskini data maklumat selepas tarikh tersebut.

Blog ini tetap ada dan bakal menyebarkan perkembangan terkini berkenaan hasrat saya dan beberapa rakan untuk melakukan program Alumni bersama pihak maktab pada tahun 2011 sempena Ulangtahun MRSM Pendang ke-10.

Saya berharap masih mendapat sokongan dari kalian semua, termasuk sebarang idea berkenaan projek yang bakal dijalankan.

Terima kasih.

1 comment:

rahmat said...

terbaeekkk....ap2 pon roger la kt cni n klu boleh di group penaadng kt FB skali k..
fairul:klu nk p pendang tu bleh ajak aku sekali kot..klu free aku ikut..