Wednesday, March 31, 2010

Teruskan Bersama

Setakat entri ini ditulis, jumlah keahlian yang berdaftar sebagai Alumni MRSM Pendang adalah seramai 382 orang. Bagi pihak moderator, angka ini amat memberangsangkan. Namun begitu, moderator percaya masih ada segelintir dari kalangan rakan-rakan kita yang masih belum berdaftar di laman ini. Maka, marilah kita sama-sama mengajak rakan seperjuangan kita yang lain. Follower juga sudah meningkat kepada 68 orang.

Mungkin pada ketika ini laman ini menumpukan terhadap proses pendaftaran keahlian Alumni dan ramai melihat laman ini tiada fungsi lain selain daripada itu. Walaubagaimanapun, laman ini masih dalam proses penambahbaikan dari segi kandungan dan penyampaian. Dalam pada itu, pihak moderator telah merancang mengadakan siri "Biografi Alumni" setiap dua minggu (jika tiada aral melintang). Mungkin dalam masa terdekat, siri pertama akan diterbitkan dalam laman ini untuk perkongsian bersama.

Oleh yang demikian, pihak moderator amat berharap agar semua ahli Alumni dapat masih bersama dengan laman ini setiap masa, setiap hari, setiap minggu, setiap bulan dan setiap tahun. InsyaAllah pihak moderator akan sentiasa memperbaiki isi kandungan laman ini dari semasa ke semasa bagi kepentingan bersama.

Terima kasih.

No comments: