Monday, February 15, 2010

Borang Maklumat Peribadi

Pihak moderator blog telah mewujudkan borang elektronik di bahagian bawah laman ini. Borang tersebut dinamakan sebagai Borang Maklumat Peribadi Alumni MRSM Pendang.

Seperti dimaklumkan dalam post sebelum ini, borang ini dijadikan medium untuk bekas-bekas pelajar MRSM Pendang bagi mengemaskini data peribadi terkini supaya pihak moderator dapat mewujudkan database bekas pelajar. Database ini akan dilengkapkan bagi tujuan tertentu dalam usaha mewujudkan ANSARA Pendang dan sebagai permulaan kepada aktiviti-aktiviti anjuran MRSM kepada Alumni.

Diharapkan kepada semua bekas pelajar MRSM Pendang, tidak kira dari mana-mana angkatan (batch) supaya dapat meluangkan masa untuk mengisi borang di bawah bagi kepentingan bersama.

Terima kasih.

2 comments:

Unknown said...

cmner ngan student yg masuk masa f4 tahun 2007? dia dikategorikan 4th batch or 7th batch?? ni sebab masa masuk time f4 2007, diorang ni dicampurkan skali ngan bdk2 asal yg dari f1 msuk mktb, iaitu bdk2 4th batch..so, student yg masuk dari f4 nak dikira batch mana??

ALUMNI MRSM PENDANG said...

senang saje nak congak...
angkatan (batch) ni dikira pada tahun dia masuk mendaftar mrsm...

jika kes ini...
masuk tingkatan 4 pada tahun 2007 maksudnya dia adalah 7th batch...
cuma kelasnya bercampur dgn pelajar tingkatan 4 yg sudah mendaftar di mrsm sejak tingkatan 1 lagi (contohnya pada tahun 2004, maka mereka adalah dari 4th batch)...

adakah anda faham?